سلام میدونید این برای اینه که بدونید قراره اول چی رو آپ کنم یا وسط مسطاش چیز اضافه آپ کنم یا نه !!

 

اگه بچه ها سولو بدن ارشیو رو ول میکنم و اونا رو آپ میکنم :)

 

1. اول از همه ام وی ها و آلبوم ها رو آپ میکنم چون زیاده برای همین تا کامل بشه 60 سالی طول میکشه ( ام وی ها کامل آپ شدن :)

 

2. دنس پرکتیس ها ممکنه اگه پیدا کنم بین آپ کردن اونا هم بزارم که اینا هم زیادن

 

3. آرشیو آلبوم هاشون چه سولو چه OT7 به هر حال اوناهم زیاده

 

4. ام وی های سولو اعضا رو آپ میکنم ولی اونا کمتره برای همین ممکنه زود تر آپ بشه البته به ترتیب نیست!!

 

5. ران ها دیگه خودتون میدونید دیگه اونا رو بخوام آپ کنم نتم به ف.ک میره برای همین آخر همه ران بی تی اس ها رو میزارم

 

6. لایو ها و ولاگ هاشون البته اول استیج ها و پروفرمشن ها رو آپ میکنم

 

 

 

دیگه همینا بود :)

 

پ.ن: عکس رو حال میکنید نوستالژی کاملهangel